Оплата та доставка одягу

Доставка одягу в інтернет-магазині чоловічого одягу Hector здійснюється за рахунок покупця, згідно з тарифами служби через яку проводиться відправка.

 

Компанія Hector працює з трьома службами доставки: Нова Пошта, Укрпошта*.

Тарифікація вартості залежить від ваги посилки, відставні та розцінок, обраної вами компанії.

НАЛОЖЕННИЙ ПЛАТІЖ діє для відправок Новою поштою по передоплаті 200 грн. Доставка Укрпоштою лише по повній передоплаті.

 

Терміни доставки: від 1-2 днів з моменту відправки.

Відправки здійснюються щодня, крім суботи та неділі.


Всі посилки відправляються з м. Хмельницький. (Для жителів цього міста можливий самовивіз).


*Відправки Укрпоштою можуть здійснюватися не кожного дня. Точну дату відправки уточнюйте у свого менеджера.

Варіанти оплати замовлення

Накладений платіж по передоплаті 200 грн (посилка оплачується на пошті після огляду одягу). Послуга платна (20 грн+2% від оголошеної суми);

Безготівковий розрахунок (гроші переводяться на рахунок Приват Банку за реквізитами компанії Hector);

Оплата лише в національній валюті - гривня (UAH).

Контроль якості одягу перед відправкою з магазину

Перед відправкою речі проходять контроль менеджера на відповідність, відповідно до обраного розміру.


Також проводиться повторний контроль якості товару на відсутність дефектів чи браку.

Гарантія та зобов'язання

Ми даємо покупцям 100% гарантію отримання товару та зобов'язуємося забезпечити покупцеві повну підтримку й супровід від моменту оформлення замовлення до моменту його отримання.

Після завершення замовлення та відправки, магазин стильного чоловічого одягу Hector зобов'язується видавати "Трек номер" (ТТН) кожному покупцеві.

Втрата посилки та повернення товару

У тому випадку, якщо посилку втратить пошта, ми висилаємо Вам замовлення повторно нашим коштом, або повертаємо гроші за Вашим запитом. Кожна посилка післяплатою страхується на суму, рівну оголошеної ціни. Наприклад, ціна футболки на сайті 350 грн, то і товар буде застрахований на цю ж суму.



У разі, якщо клієнт не забирає замовлення на пошті в терміни, встановлені службою доставки, після якого настає нарахування коштів за зберігання, ми оформлюємо повернення товару. Для таких клієнтів наступні відправки здійснюються тільки після безготівкового розрахунку на карту.